ღ..پشت این چشمان سبز..ღ

*♥*Princess Of My Own Kingdom *♥*

ღ..پشت این چشمان سبز..ღ

*♥*Princess Of My Own Kingdom *♥*

بازیگر سریال معروف مادرش را کشت

 بازیگری که در یکی از قسمت‌های سریال پرطرفدار «بتی بدقیافه» حضور داشت روز سه‌شنبه در یک نزاع خانوادگی مادرش را با شمشیری 90 سانتی کشت. 
نیروهای پلیس پس از تماسی مبنی بر دعوای خانوادگی ساعت دو و بیست دقیقه بامداد به محل تماس رفتند و با جسد زانوزده یانیک بری 55 ساله روبرو شدند.
ریموند کلی، مامور این پروند اعلام کرد جای شمشیر روی گردن زن دیده شده و در زمان رسیدن پلیس بری مرده بود. وی افزود: «پسر او را در اتاق خواب با شمشیر 90 سانتیمتری پیدا کردیم.»
مایکل بری، پسر 31 ساله مقتول به اتهام قتل و در اختیار داشتن آلت قتاله بازداشت شد. مایکل در بیمارستان «کینگز کانتی» تحت نظارت مشاور بوده، پلیس نمی‌داند او وکیل دارد یا نه.
گفته می‌شود دعوای مادر و پسر شدید بود، اما دلیل چنین عکس‌العملی از پسر معلوم نیست. همسایه‌های خانواده بری که ساکن منطقه «پراسپکت هایت» هستند به خبرنگاران گفتند صدای داد و فریاد این دو و عباراتی چون «توبه، گناهکار» و «تو ایمان نیاوردی» را شنیده‌اند. کلی تائید کرد آنها انجیلی در خانه پیدا کرده‌اند.
مایکل بری هیچگونه سابقه تخلف و دستگیری ندارد، همچنین کلی ابراز کرد متهم سابقه بیماری روانی نداشته است. علاوه بر این تاکنون گزارشی مبنی بر دعوای خانوادگی بری به پلیس مخابره نشده بود.
بری پیش از این در سریال «بتی بدقیافه»، سریال کمدی محبوب شبکه ای‌بی‌سی با محوریت دختری نوجوان و مشکلاتش در مدرسه و همچنین فیلم سینمایی «Step Up 3D» بازی کرده بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد