ღ..پشت این چشمان سبز..ღ

*♥*Princess Of My Own Kingdom *♥*

ღ..پشت این چشمان سبز..ღ

*♥*Princess Of My Own Kingdom *♥*

داشتن لب هایی سالم با 10 توصیه

اگر پی در پی دچار ترک ‌خوردگی، پوسته پوسته شدن و خشکی لب می‌شوید، بهتر است به پزشک مراجعه کنید، اما روش‌هایی هم هست که می‌توانید خودتان به بهبود و پیشگیری از این مشکل کمک کنید:

1 - از بیرون رفتن در هوای خشک و گرم و آفتابی تا حد امکان خودداری کنید، یا این که با خودتان به اندازه کافی آب خوردن همراه داشته باشید و حداقل 5/1 لیتر در روز آب بخورید.

ادامه مطلب ...

خطرات سوراخ کردن بینی، لب و زبان

پیرسـینگ (Piercing) یـک واژه انگلیسی به معنای سوراخ کردن بدن و نصب اشیای تزئینی در آن است.

سوراخ کردن کردن گوش که از گذشته های دور در بیشتر کشورهای دنیا متداول بوده است، شایع ترین نوع پیرسینگ در دنیا است.

امروزه تقریبا در تمام کشورها، پیرسینگ در نقاط مختلف بدن انجام می شود. بسیاری از کسانی که پیرسینگ انجام می دهند، فقط به دنبال پیروی از مد و زیبایی هستند. این افراد غافل از عوارض خطرناک و گاه غیرقابل جبران آن با مراجعه به مراکز غیر بهداشتی و در آرایشگاه ها خود را به دست افراد غیر متخصص می سپارند.

ادامه مطلب ...

تنها دختر دریانورد ایرانی

به گزارش خبرنگار گروه زنان رهوا:زهرا سالاریه، تا 16 سالگی شنا کردن بلد نبوده. همه ی تصوری هم که از دریا داشته، همان تصویری بوده که همه دارند. اما چند اتفاق ریز و درشت باعث شده است که فکر زدن به دریا در ذهنش جوانه بزند و او را وارد فصل عجیبی از زندگی کند. زهرا از 15 سالگی مجبور شده است که کار کند. در آن زمان خیاطی می کرده و اتفاقا خیاط ماهری هم بوده، به خاطر همین یک روز دنبال یک آگهی استخدام خیاط ضخیم دوزی وارد شرکتی می شود که جلیقه نجات می دوختند. کار کردن در همان شرکت هم بوده که باعث می شود زهرا با شرکت هایی که ناخدا و قایقران تربیت می کردند و به آنها گواهینامه قایقرانی می دادند آشنا شود.

ادامه مطلب ...

چرا با چلوکباب سماق می‌خوریم؟

از گذشته‌های دور در ایران همراه چلوکباب و برخی از غذاها، سماق استفاده می‌شده است. امروزه مقالات متعددی حاکی از آن است که این ماده خاصیتی چندکاره دارد و مواد موجود در آن خواص ضدمیکروبی بسیار قوی دارند.

به عنوان نمونه، از آنجا که گوشت مورد استفاده برای طبخ کباب چرب است، سماق موحب کاهش کلسترول و جذب چربی موجود در آن می‌شود.

همچنین سماق آلودگی موجود در گوشت را از بین می‌برد و از طرفی خاصیتی قابض دارد؛ یعنی اگر التهابات یا زخم‌هایی در مسیر لوله گوارش باشد تا حدودی موجب بهبود آنها شده و محافظ خوبی برای کبد است.