ღ..پشت این چشمان سبز..ღ

*♥*Princess Of My Own Kingdom *♥*

ღ..پشت این چشمان سبز..ღ

*♥*Princess Of My Own Kingdom *♥*

کسپرسکی برنده جایزه بهترین نرم‌افزار سال ۲۰۰۸

لابراتوارکسپرسکی اعلام کرد بسته امنیتی Kaspersky Internet Security 2009 از سوی سایت آلمانی Softwareload.de برنده جایزه طلایی بهترین نرم‌افزار سال 2008 گردید.
به گزار ش فارس به نقل از روابط عمومی کسپرسکی در ایران، شرکت نرم‌افزاری Kaspersky Lab پیشرو در زمینه تهیه راه‌حل‌های مدیریت امنیتی محتوا اعلام کرد نرم ‌افزار Kaspersky Internet Security 2009 جایزه اول بهترین نرم‌افزار سال 2008 را از سوی سایت آلمانی Softwareload.de به خود اختصاص داد.

در این انتخاب بیش از 100 هزار بازدید کننده سایت Softwareload.de برای انتخاب برترین نرم‌افزار سال رای دادند. انتخاب نامزدها از سوی گروهی از داوران متخصص و در 13 زیرگروه صورت پذیرفت.
در پایان بسته امنیتی Kaspersky Internet Security 2009 موفق شد تا بیشترین آراء را در بخش Security به خود اختصاص داده و نشان طلایی را از آن خود نماید. این دومین سال متوالی است که یکی از محصولات Kaspersky Lab در این گروه موفق به کسب مقام شده است.
این محصول شخصی جدید که در اواسط سال 2008 از سوی آزمایشگاه کسپرسکی معرفی گردیده بر مبنای جدیدترین موتور آنتی ویروس که سرعت اسکن سیستم را به¬طور چشمگیری افزایش می‌دهد ساخته شده است. Kaspersky Internet Security 2009 با ایجاد یک ماجول فیلترکننده فعال ابتکاری از فناوری HIPS در کنار یک فایروال پیشرفته، یک ماجول ضداسپم و بخش کنترل والدین استفاده می‌کند. 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم 8 آذر 1387 ساعت 22:05 http://titanic.blogsky.com

سلام
مرسی که خبر دادی
این آپت هم حاوی خبر تازه ای بود مرسی
**********************************************
فعلا خداحافظ
**********************************************

سلام
عکس وشعر هردو جالب بود.احسنت
به روزم با عزلت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد