ღ..پشت این چشمان سبز..ღ

*♥*Princess Of My Own Kingdom *♥*

ღ..پشت این چشمان سبز..ღ

*♥*Princess Of My Own Kingdom *♥*

شیرین عبادی، نیکول کیدمن، رایس و هیلاری جزو زنان برتر سال2008

عصر ایران- «شیرین عبادی»، حقوقدان ایرانی و عضو «نهاد زنان نوبل» در کنار شخصیت های سرشناسی چون «کاندولیزا رایس»، «هیلاری کلینتون» و «نیکول کیدمن» جایزه زنان برتر سال 2008 به انتخاب مجله «گلامور» را دریافت کرد.

به گزارش عصر ایران در مراسمی که دوشنبه شب در مجموعه «کارنگی هال» واقع در نیویورک برگزار شد مجله «گلامور» جوایز سالانه خود را به 10 شخصیت و نهاد که نقش عمده ای در حوزه های مربوط به موسیقی، ورزش، دنیای مد، علم، سیاست و تجارت ایفا کرده اند، اعطا کرد.
در میان برندگان جوایز سالانه مجله «گلامور» اسامی مشهوری چون کاندولیزا رایس، وزیر خارجه آمریکا، سناتور هیلاری کلینتون، همسر رئیس جمهور پیشین آمریکا و نیکول کیدمن، بازیگر سرشناس سینما به چشم می خورد.
همچنین نهاد زنان نوبل (NWI)، یک سازمان غیردولتی متشکل از شش برنده زن جایزه صلح نوبل که شیرین عبادی در آن عضویت دارد به خاطر اقدامات خود در راستای مبارزه با خشونت، تلاش برای برقراری صلح و حقوق بشر به ویژه برای زنان و کودکان موفق به دریافت جایزه سالانه مجله «گلامور» شد.
از دیگر برندگان این جوایز می توان به «نوجود علی»، دختر 10 ساله یمنی و وکیل وی که توانستند در یک پرونده جنجالی حکم طلاق این کودک را از شوهرش دریافت کنند اشاره کرد.
«کارا واکر»، یک هنرپیشه و «تیرا بنکس» شخصیت تلویزیونی، خواننده و بازیگر آمریکایی نیز در میان دریافت کنندگان جوایز قرار دارند.
گفتنی است دلیل انتخاب کاندولیزا رایس تلاش های وی در زمینه ارتقای حقوق و بهداشت زنان در سراسر جهان ذکر شده است.
همچنین هیلاری کلینتون به دلیل آنکه به عنوان اولین زن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کرد و همچنین تلاش هایی در زمینه بهبود مراقبت های بهداشتی زنان و کودکان به عمل آورد در فهرست سالانه «گلامور» قرار گرفت.
نیکول کیدمن بازیگر برنده جایزه اسکار به عنوان سفیر حسن نیت سازمان یونیسف فعالیت می کند و در این راستا تلاش هایی درباره مبارزه با خشونت علیه زنان انجام داده است.
گلامور یک مجله آمریکایی مخصوص زنان است که در زمینه مطالب مرتبط با زنان خبررسانی می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید 22 آبان 1387 ساعت 22:47 http://forexpazhoo.blogsky.com

جای خانم فاطمه رجبی خالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد