ღ..پشت این چشمان سبز..ღ

*♥*Princess Of My Own Kingdom *♥*

ღ..پشت این چشمان سبز..ღ

*♥*Princess Of My Own Kingdom *♥*

درک و بینش جدید زناشویی

نامزدتان سعی دارد برای تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی کند.

پاسخ های سنتی                                                 پاسخ های جدید

چرا نمیتونی کمی خودانگیخته باشی؟         متشکرم که دوست داری با من باشی

چرا همیشه باید از قبل برای                     متشکرم که  به فکر تعطیلات هستی.مطمئنم  

  همه چیز برنامه ریزی کنی؟                         خوش میگذره

همسرتان ناراحت است که چرا دیشب دیر از کار برگشتید و قبلا به او تلفن نزدید تا دیر آمدنتان را خبر دهید.  

پاسخ های سنتی

چرا سر هیچ وپوچ اینقدر خودتو ناراحت میکنی...آروم باش تو همیشه خیلی خودتو نگران میکنی

پاسخ های جدید

از اینکه تلفن نزدم متاسفم.میتونم بفهمم که چرا ناراحت شده بودی.از اینکه تا این حد برایت مهم هستم متشکرم.واقعا احساس خوبیه!

نامزدتان از شما میپرسد چه چیزی شما را ناراحت کرده است زیرا سرشام همه اش ساکت بوده اید.

پاسخ های سنتی

آیا مجبورم هر وقت با تو هستم وراجی کنم و رومانتیک باشم و گرنه ناراحت میشی؟تو خیلی پر توقع هستی!

پاسخ های جدید

حق با توست خیلی ساکتم.روز پر اضطرابی را گذراندم و احساس میکنم احتیاج دارم کمی ساکت باشم.از این که توجه داری متشکرم.فکرم مشغول کارم است و اصلا از دست تو ناراحت نیستم!

با پاسخهای جدید تصور میکنید چند درصد به کاهش تنش و اصطحکاک کمک کرده اید؟لطفا ما را از تجربیات خودتان بهره مند کنید!

                               

نظرات 1 + ارسال نظر

تشکر که اولین نظر را در وبلاگم دادی
البته وبلاگ که نو ایجاد نموده ام
http://khanda-night.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد